top of page

מגן מזרון מומלץ

אין ספק שכמעט כל הורה לילדים צעירים יוכל לספר לכם כמה מבאס להתעורר ליום חדש ולגלות שהמיטה והמזרון של הילד ספוגים בשתן... בייחוד בבקרים לחוצים כשכולם ממהרים לארגן את הילדים, לצאת לעבודה ולמסגרות ואז צריך להתחיל להוציא את המזרון לאוורור, לחפש איך אפשר לנקות אותו? כמובן שערמת הכביסה של המצעים הרטובים לא עוזרת... מעמסה נוספת על הבוקר, לא כיף בכלל...


איך אפשר להקל על ההורים כאשר התינוק או הילד עדיין לא גמולים מהרטבה בלילה?

תהליך הגמילה יכול להיות קצר ולהימשך שבועות אחדים בלבד, אך אחוז לא מבוטל של ילדים ממשיכים להתמודד עם הרטבת לילה עד גיל 5 ואחוז נמוך ממשיך להרטיב גם עד גילאי 11, לאחר גיל זה שיעור ההרטבה הוא נמוך מאוד.

מה חשוב לדעת לפני שקונים מגן מזרון למיטת תינוק?

לפני שרוכשים מגן מזרון, כדאי לברר מספר פרמטרים חשובים שיכולים להקל עליכם ועל ילדכם בתקופת הגמילה מהרטבה בלילה. רצוי לקנות מגן מזרון סופג שמתאים לגמילת לילה. חשוב לשים לב לפרטים הבאים:

  • שכבה עליונה – מומלץ שהשכבה העליונה של מגן המזרון תהיה עשויה 100% כותנה רכה ונעימה, כך שהשינה על המגן תהיה נעימה יותר עבור ילדכם.

  • שכבה סופגת – אין ספק, שאחד החלקים החשובים ביותר במגן מזרון הוא השכבה הסופגת. בזכות יכולת הספיגה של מגני המזרון הסופגים מבית ברולי, השתן נספג מהר והילד אינו ממשיך לישון בתוך שלולית שתן. טכנולוגיה חדשנית המשולבת בשכבה האמצעית של מגני מזרון ברוֹלִי, היא בעלת תכונות ספיגה גבוהות מאוד - ספיגה של עד שני ליטר למשך שמונה שעות!

  • שכבה תחתונה – כמובן לוודא שהשכבה התחתונה אוטמת ואינה מאפשרת לנוזלים לעבור למזרון.

  • שקט – רצוי לשים לב ששכבת הממברנה לא רק שאטומה למעבר נוזלים אלא גם נושמת ולא פחות חשוב שקטה ואינה מרשרשת כאשר הילד זז במיטה בזמן השינה.

  • תו תקן וחומרים מסוכנים – חשוב לשים לב שהמגן אינו מכיל חומרים רעילים כגון PVC או פתאלאטים וכמובן שהמוצר בעל תקן בינלאומי או ישראלי המעיד על כך שהוא מגן מזרון מומלץ, בטוח לשימוש וכמובן שאינו מכיל חומרים רעילים או מסוכנים.

  • קיבוע של המגן לסדין - השימוש בכנפיים הצדדיות מקבע את הברוֹלִי לסדין כך שאין חשש שהמגן יזוז במהלך הלילה. את הכנפיים הייחודיות של הברולי תוחבים בקלות מתחת למזרון, כך שמשקל המזרון אינו מאפשר לכנפיים להשתחרר.

  • הנחת המגן על הסדין – כאשר מניחים את המגן על הסדין ולא מתחתיו, אין צורך להחליף גם את הסדין וכך חוסכים בכמויות הכביסה של הסדין וכמובן נחסכת מאיתנו ההתעסקות שבהחלפת הסדינים והשעווניות. ההתעסקות עם הרטבת לילה נעשית הרבה יותר קלה ומהירה כאשר המגן נמצא על הסדין ולא מתחתיו.

  • עיצוב – משום שהמגן יושב על הסדין כדאי שיהיה גם נעים למראה ובעל עיצוב מודרני, המגינים של ברולי מגיעים במבחר עיצובים מרהיבים ומתאימים לכל חדר. המוצרים מגיעים במגוון רחב של דגמים, גדלים, צבעים ומידות.

  • תפירה איכותית – כאשר השכבות מחוברות בחיבור תפרים - קווילט (QUILT), הדבר מבטיח מוצר עמיד, שמלווה אתכם וילדכם (וגם את מזרן השינה) במשך תקופה ארוכה מאוד.

  • כביסה – כדאי לשים לב שהמגן מתכבס בקלות במכונת הכביסה. כמו כן, כמות הכביסות והייבוש פוחתים משמעותית, מכיוון שאין צורך לכבס גם את הסדין וגם את השעוונית, אלא רק את הברוֹלִי עצמו.

חברת eznites שמה לעצמה כמטרה להביא לקהל הלקוחות הישראלי את המוצרים המובילים והאיכותיים ביותר בתחום ההרטבות לכל טווח הגילאים ולכל סוגי האוכלוסיות, (תינוקות, פעוטות, ילדים, בוגרים ועד הגיל השלישי, נשים לאחר לידה, לבעלי צרכים מיוחדים ולחולים סיעודיים). ב- eznites מחפשים את הפתרונות הטובים ביותר שיאפשרו לכול אחד מאיתנו אורח חיים נעים קל ונֹוח, בבית ובחוץ.




אם אתם רוצים לשמוע עוד על מגן מזרן למיטת תינוק, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 054-916-3663 או בכתובת אימייל: Info@eznites.co.il או צרו קשר כאן.


bottom of page