top of page

היתרונות של מגן מזרון נגד הרטבה ולמי הוא מתאים


מגן מזרון נגד הרטבה ודליפות שתן הוא מוצר שימושי ביותר המשרת ילדים ומבוגרים בגילאים שונים. הגורם המשותף לכולם הוא הרטבת לילה הגורמת לקשיים כגון פגיעה באיכות השינה, צורך בכביסות מרובות, מבוכה ואי נעימויות. במאמר הבא נבחן את מי משמש מגן מזרון נגד הרטבה וכיצד הוא עושה זאת.

מי זקוק למגן מזרון?

קבוצת האוכלוסייה הראשונה שאותה משמש המגן הוא כמובן תינוקות, פעוטות וילדים. באשר לתינוקות, מאחר והם לובשים חיתול הרי שההרטבה אינה מגיעה בדרך כלל אל הסדין והמזרון. יחד עם זאת, תינוקות גם פולטים ומריירים, מה שבכל זאת מצריך הגנה על המצעים והמזרון ליצירת סביבת שינה איכותית, יבשה ונעימה.

באשר לפעוטות וילדים, מרגע שהחיתול יורד ניתן לעשות שימוש בסדינית לגמילה, לאורך כל התקופה בה הרטבות הלילה הולכות ומתמעטות. בשלב זה, אשר אורכו ומאפייניו משתנים מילד לילד, השאיפה היא לשמור על הסדין והמזרון יבשים, הן לטובת הילד ותהליך הגמילה אותו הוא עובר והן להקלה משמעותית על ההורים. על ידי שימוש במגן המזרון הסופג, אשר מונח על הסדין, לאחר ההרטבה פשוט מסירים את מגן המזרון והילד יכול להמשיך לישון על המצעים היבשים והנוחים. מלבד הנושא של סביבת השינה, היתרון של סדינית לגמילה טמון בהקטנת תחושת המצוקה והמבוכה, ובהקטנת החיכוכים בין ההורים לילד סביב עניין הכביסות החוזרות ונשנות.

יש לציין כי בחלק בלתי מבוטל של הילדים, תהליך הגמילה מהרטבת לילה הינו ממושך ונפרש גם על פני גילאים מבוגרים יותר. בשלב זה הילד גם רוצה לישון לעיתים אצל חברים, הטיולים או אף אצל בני המשפחה הקרובה. מגן מזרון נגד הרטבה מקנה לילד ביטחון רב יותר, מונע מבוכות והימנעויות מיציאות מהבית, וכך מאפשר חופש ותחושת עצמאות.

מעבר לכך, מגן המזרון נדרש גם עבור הקהל המבוגר. מדובר באנשים הסובלים מדליפת שתן ומבריחת שתן, תופעה ההולכת ומתגברת עם הגיל. סטטיסטית התופעה נפוצה יותר אצל נשים, אך בהחלט קיימת גם אצל גברים. עבור אוכלוסייה זו המגן מהווה פתרון שינה יעיל, נוח ופשוט, המונע טרחה ואי נעימות.

כיצד זה עובד?

למעשה, מגן המזרון הוא מוצר פשוט וחכם, והוא מתוכנן ומיוצר כך שיהיה קל ונוח לשימוש. החלק התחתון שלו עשוי ממברנה בלתי חדירה לנוזלים, על מנת להשאיר את הסדין והמזרון שמתחתיו יבשים. החלק האמצעי שלו עשוי מחומר ייעודי לספיגה טובה ומהירה במיוחד של נוזלים, ואילו החלק העליון, הבא במגע עם הגוף, עשוי ממאה אחוז כותנה על מנת לספק מגע נעים, טבעי ומפנק. גם על עיצובו של המוצר ניתן דגש רב והמוצרים מגיעים במגוון דגמים, גדלים, צבעים ומידות, וכולם מאופיינים בהיותם ידידותיים למשתמש וקלים מאוד להסרה, לפריסה על המיטה, ולכיבוס.

להזמנת מגן מזרון

מגן מזרון נגד הרטבה ניתן להזמין בקלות ובמהירות דרך האתר המאובטח שלנו. למידע נוסף בנושא ולקבלת עזרה בביצוע הזמנות, הנכם מוזמנים לפנות אל איזינייטס בטלפון 054-9163663.

bottom of page