top of page

המדריך לבחירת מגן המזרון של ברולי

אין כמעט שיחה בנושא הברולי שלא מופיעות בה שאלות שנראות בערך כך:

"איזה מדגמי הברולי אני צריכ/ה ?... יש לי מיטת מעבר – איזה ברולי מתאים לי ?...... הוא זז הרבה בלילה, מה כדאי לי לקחת ?...."

כן, לברולי יש כמה וכמה דגמים השונים זה מזה בגדלים, בצורה ובעיצוב והנה מדריך לבחירת הברולי הנכון עבור הצרכים שלכם. אגב, המדריך הזה לא אומר שאנחנו לא נהנים לדבר אתכם, כי אנחנו מאד אוהבים לשוחח אתכם, לייעץ ולשמוע מה דעתכם, אבל אנחנו בטוחים שלא תמיד יש לכם את הפנאי לצלצל אלינו. המדריך יוכל לעזור לכם לבחור את הדגם שהכי מתאים לכם, וכאשר אתם מרוצים – אנחנו שמחים !

לברולי יש מגוון רחב של מוצרים המיועדים להגן ולספוג נוזלים במקרים שונים ומגוונים. באופן בסיסי אפשר לחלק את המוצרים של ברולי לכמה קטגוריות – מגיני מושב, מגינים אישיים ועוד, אך אנחנו נתמקד במגיני המזרון הסופגים. מטרתם של מגינים אלו היא להגן על המזרון והסדין מפני נוזלים מצד אחד, ולספוג את הנוזלים כדי לאפשר שינה יבשה ככל האפשר, מצד שני.

התאמת גודל הברולי למיטה

יש מגוון גדלים של מזרונים, כאשר רוב המזרונים מסוג יחיד סטנדרטי מגיעים בגודל של 90*190 ס"מ, כאשר בהחלט ניתן למצוא מזרונים ברוחב של 80 ס"מ ו 70 ס"מ וכאלו בעלי אורך של 200 ס"מ. כמובן שכאשר עוברים לעולם מיטות המעבר, מיטה וחצי ומיטות זוגיות, המידות הופכות מגוונות יותר הן באורך והן ברוחב.

כדי לקבל החלטה איזה גודל הוא המתאים לנו ביותר, נזכור כי את הברולי פורשים לרוחב המזרון, מתחת למי שישן במיטה באיזור בו צפויה הרטבה. אם המדובר הוא בפעוט שמרטיב, הרי שנניח את הברולי מתחת לאזור החלציים, אם המדובר הוא בתינוק שמרייר, נניח את הברולי מתחת לאזור הראש ואם המדובר הוא בבוגר הסובל מהזעת יתר, נרצה שהברולי יכסה את שטח המיטה כולו. כלל האצבע הוא שרוחב הברולי שנבחר חייב להיות לפחות ברוחב המזרון, על מנת למנוע מצב בו נוזלים מגיעים לקצה הברולי ומעבר אליו.

מעניין לציין שנתקלנו בכמה אמהות אשר ילדיהן פעילים במיוחד בלילה, או כמו שאמרה אחת מהן – "אני יודעת איפה במיטה הוא נרדם, לא ברור לי באיזה חלק של המיטה הוא יתעורר....". כמה מאמהות אלו אימצו שיטה מיוחדת. למרות שהמדובר הוא במזרון במידות יחיד סטנדרטיות הן רכשו ברולי למיטה זוגית – קווין, במקום לפרוש אותו לרוחב המזרון, פרשו אותו לאורך המזרון ואת הכנפיים תחבו בשתי קצוות המזרון, כך קיבלו כיסוי מלא לכל משטח השינה.

הברולי נותן לך כנפיים

לכל סוגי מגיני המזרון של ברולי, למעט הברולי הסטנדרטי, יש כנפיים התפורות בצדדיו. הכנפיים עשויות בד דק (100% כותנה), אשר אין לו יכולת ספיגה ולכן לא לוקחים אותן בחשבון כאשר מחליטים על גודל הברולי הדרוש לנו.

את הכנפיים של הברולי תוחבים מתחת למזרון, כך שמשקל המזרן מונע מהכנפיים להשתחרר. והכנפיים של הברולי מקבעות ומותחות את הברולי על גבי המשטח עליו הוא מונח.

מטרת המתיחה היא ליצור משטח שינה חלק ואחיד (להזכירכם, את הברולי מניחים על הסדין ולא מתחתיו), כדי ליצור סביבת שינה נוחה ונעימה. קיבוע הברולי למזרון מונע את התזוזה של הברולי במהלך השכיבה עליו, כך שגם במקרה של תזוזה רבה במהלך השינה הברולי נשאר קבוע. אגב, במקרה של תינוקות הדבר קריטי במיוחד כדי למנוע מצב של כיסוי פני התינוק.


ברולי – ושכולם יראו !

אחד המאפיינים שאנחנו מאד אהבנו בגישה של אנשי ברולי היא הדגש שהם שמים על עיצוב וגימור מוקפדים. בגלל העובדה שהברולי מונח על הסדין לעיני כל, העיצוב הופך לפרמטר שכדאי להתחשב בו ולכן כמות הצבעים ההדפסים והדוגמאות היא גדולה. קיבלנו כבר לא מעט תגובות, בעיקר מאמהות, שסיפרו על השמחה הגדולה שהביע הילד כשפתח את האריזה וראה את הברולי.

אפשר לבחור צבע שישתלב ויתמזג עם הסדין, כך שייראה כמה שפחות על גבי המיטה, או לבחור צבע ניגודי ומושך שיבליט את הנוכחות של הברולי . זה עניין של החלטה וגם של גיל ומאפייני המשתמש. נניח מיטה עם סדין בצבע כחול כהה, אם המדובר הוא בילד צעיר, ברולי לבן או בהדפס דינוזאורים, יכולה להיות בחירה מקסימה. מאידך, אם מדובר בילד מתבגר הסובל מהרטבות, או אדם בוגר הסובל מדליפת שתן, ברולי כחול כהה, המתמזג עם הסדין, נראה כבחירה נכונה יותר. כמובן שגם צבע החדר, הרהיטים ומין המשתמש הם שיקול.


ריכזנו טבלה שתעזור לכם בבחירת מגן המזרון הסופג של ברולי


בכל שאלה או בירור ניתן לפנות אלינו במייל: info@eznites.co.il או בטל 054-9163663



bottom of page