top of page

סדינית תינוקות לעריסה ולמיטה

כל אמא לתינוק יודעת כי הוא מרבה לפלוט ולרייר, וחשוב למצוא פתרון המאפשר לו לישון בנוחות ובתנאים יבשים ואופטימאליים. סדינית לעריסה ולמיטה של איזינייטס מעניק פתרון מושלם למטרה זו, בצורה הנוחה, הנעימה והידידותית ביותר שאפשר לבקש.

אתגר המזרון היבש

סדיניות לתינוק או מגן מזרון לעריסה נועדו בעיקר על מנת למנוע את הצטברות הלכלוך והלחות שנובעים מפליטות של תינוקות רכים. כאשר הלכלוכים והלחות מצטברים על גבי המזרון ואף חודרים לתוכו, הדבר משפיע על בריאותו של התינוק ועל איכות השינה של התינוק, שהיא כידועה חיונית ונחוצה. ראשית, היא נחוצה למען רווחת ואיכות החיים של התינוק, כאשר בשעות בהן הוא ישן יזכה למנוחה אמיתית, נעימה, נוחה ומפנקת בלי הפרעות מיותרות. שנית, היא נחוצה עבור איכות החיים של ההורים, שכן תינוק הישן היטב שינה עמוקה ורצופה, מתעורר פחות וכמובן גם מעיר פחות את ההורים.

סדינית למיטת תינוק המאפשרת שינה איכותית, תורמת לרווחתו של התינוק גם במהלך שעות הערות. כידוע, לשינה יש השפעה מהותית על מצב הרוח של התינוק, וכמובן גם על התפתחותו הפיזית והרגשית אשר רגישה במיוחד בתקופה זו. מצב רוח רגוע וחיובי שמתאפיין בהפחתת חוסר השקט והעצבנות של התינוק, משפיע בתורו על היחס אל הדמויות המטפלות ועל הקשר שנוצר עימן.

כמובן שמעבר להשפעה החיובית והיתרונות הישירים לתינוק, סדינית לתינוק מעניקה יתרונות נוספים כמו: הפחתת כמות הכביסות הנדרשת, מניעת הידבקות חוזרת מריור ונזלת והצורך לאוורר שוב ושוב את המזרון.

למה דווקא הסדיניות של איזינייטס?

סדינית תינוקות שלנו היא מוצר ידידותי למשתמש ולסביבה, ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. המדובר במוצר אשר שכבתו העליונה, הבאה במגע עם העור, עשויה ממאה אחוז כותנה רכה ונעימה לשינה, ומשלבת טכנולוגיה חדשנית בשכבה האמצעית לספיגה גבוהה ומהירה במיוחד. הסדינית נקיה לחלוטין מחומרים רעילים כמו פתלאטים, ואילו שכבת הממברנה האטומה למעבר נוזלים מבטיחה שהסדין והמזרון יישארו יבשים לגמרי. הסדינית לתינוקות של איזינייטס אינה מרשרשת או מפריעה בכל דרך שהיא לשינה רצופה ואיכותית, ואפשר לפרוש ולהסיר אותה בקלות ובמהירות, ובמידת הצורך לכבס אותה במכונת כביסה ולייבש במייבש. מכיוון שהסדינית פרושה על גבי הסדין ולא מתחתיו, אין צורך לכבס את הסדין, אלא רק את הסדינית, כך נחסכות כביסות והתעסקות רבות.


להזמנת סדינית לתינוק

סדינית לתינוק ומוצרים נוספים לתינוקות רכים, לפעוטות, לילדים ואף למבוגרים, ניתן להזמין בקלות ובמהירות דרך האתר המאובטח שלנו. למידע נוסף אודות סדינית לעריסה ולמיטת תינוק, ולעזרה בביצוע הזמנות, הנכם מוזמנים לפנות אלינו איזינייטס בווטסאפ/טלפון 054-9163663.

bottom of page