top of page

הסיפור של ברוֹלִי

איך נולד ברוֹלִי? מי המציא אותו?

בחודש נובמבר בשנת 2005, בזמן שמיה, בתה של דיאן, ישנה כהרגלה בחלקה התחתון של מיטת הקומתיים וכהרגלה.....ברח לה... נגשה דיאן להחליף את כל המצעים, כדי שמיה תוכל לחזור לישון בנוחות. כמעט בכל פעם שדיאן נאלצה להחליף את כל המצעים, היא "התכבדה" בעוד מכה בראש. אבל הפעם המכה הייתה כנראה ממש כואבת, כי דיאן לא הייתה מוכנה לקבל שזה הפתרון להרטבות. היא הבינה שחייב להיות פתרון נוח יותר וכך החל הכדור להתגלגל לקראת לידתו של הברוֹלִי.

סדין גמילה מחיתולים
לואיס, בנה של דיאן ישן בנעימים על ברולי עם כנפיים

ברוֹלִי החל את דרכו כפעילות משפחתית ומקומית, עד כדי כך משפחתית שהדוגמן הראשי של ברוֹלִי, היה לא אחר מלואיס, בנה של דיאן ששמח לחייך למצלמה (תוכלו לראות את לואיס מככב בתמונה משמאל).

אך במהרה נפוצה השמועה בקרב המכרים על הסדין שאינו סדין, פד שאינו פד ומגן מזרון שכלל אינו מגן מזרון ובקיצור על איך לעשות את הלילות קלים יותר. הורים רבים החליטו להתנסות ורכשו את הברוֹלִי. לאחר שהכירו את המוצר ואת יתרונותיו המשמעותיים, אצו לספר גם לחבריהם.

השמועה המשיכה לעשות לה כנפיים, ודיאן אף קיבלה פניות רבות מצד בוגרים, קשישים ובעלי מוגבלויות שרצו, גם הם, להקל על ההתמודדות עם ההרטבות. היום יש ליין של מוצרים נוספים גם עבורם ולמעשה ברוֹלִי נותן פתרון מקיף לכל סוגי האוכלוסיות.

השאר, איך שאומרים, הוא היסטוריה, וכיום ברוֹלִי הוא מותג בינלאומי שממשיך וכובש עוד ועוד הורים, פעוטות, ילדים, בוגרים וקשישים שנשבים בקסמי הפשטות, האיכות והנוחות שמציעים מוצרי הברולי.

(להמלצות בעולם ניתן לקרוא כאן).

רבים שואלים מאיפה השם הזה - ברוֹלִי? ברבות מן הארצות דוברות האנגלית, כמו ניו-זילנד, אוסטרליה ובריטניה המילה ברוֹלִי היא קיצור מקובל עבור UMBRELLA - מטריה. בימים גשומים, אפשר לשמוע לא מעט אנשים אומרים: "הולך לרדת גשם, אני צריך לקחת את הברוֹלִי שלי." לכן כשחשבה דיאן על שם שיזכיר הגנה מפני מים, היה זה אך

טבעי שברוֹלִי יהיה בחירה נכונה.


דיאן - היזמית מאחורי המותג ברולי, סדינית מגן להרטבות לילה
דיאן היזמית של ברוֹלִי ובנה לואיס

אני מזמינה גם אותך לבוא ולהכיר את המוצרים של הברוֹלִי מקרוב ולהנות מחיים קלים ונעימים יותר.


bottom of page